Sunday, February 11, 2007

Allerede lei...

Ei veke er gått. Lite er gjort. Og eg er allerede dritlei av heile eksamensperioden.

Eg er lei av fysikkbibliotekt. Eg er lei av kjemibiblioteket. Eg er nesten lei av det grønne biblioteket
og eg er dritlei av rommet mitt. Eg treng ein ny leseplass, eg treng nye impulsar.

Eg trudde den fyrste eksamen skulle vere plankekjøring. Eg håpte vel egentleg at 3 eksamenar
skulle vere ganske greie. Har no akkurat oppdaga at den fyrste eksamen ikkje akkurat er 
plankekjøring likevel. Og det var jo litt synd..

Huff! Synest litt synd på meg sjølv. Og er litt sint på meg sjølv. Kva har eg til dømes gjort i dag? 
Lite, rett og slett lite .

Ja, ja. Ny dag i morgon.

7 comments:

Anonymous said...

Hei kjære Arnhild!

Æg e ganske lei æg óg - og æg e såvidt begynt...Har du en liten ferie når du e ferdig med æksamen? Isåfall e du hjertelig vælkommen på besøk!

Løkke tel med de andre æksamenan!

Anonymous said...

HEI!
Vil bare si at i Baden er det en veldig fin plass å ha grillfest på sommeren. Du må gå opp langs noen vinranker opp til en høyde i utkanten. Der har du kjempeutsikt over hele Baden(som egentlig er ganske fin) og det er benker med tak over og en bålplass. Mulighet for uttak av strøm til musikk, men det koster bitte litt. Vel verdt er forresten også å ta turen til Interlaken og dra på canyoning! Men ikke ta den letteste, den er ment for briter med dårlig koordinasjon. Vi kunne ikke ta den tøffeste når vi var der pga for mye vann, men den så dritbra ut!
Ellers må du stå på videre :)

Trygve said...

Saa du trur vi har det saa jaevlig varmt og festelig her i Latinamerika, kanskje!?! NEI!! Det er faktisk skikkelig hardt og kjempekaldt og meir snoe og is enn du kan tenke deg.

Trygve said...

Og forresten, i denne forvirrande bloggverdenen vart eg lurt til aa tru at eg leste bloggen til Kristin, medan det eigentleg var din blogg eg leste.

Litt som aa drikke kaffi av ein kopp med kaffi som viser seg plutselig aa vaere ein kopp med appelsinjuice.

Trygve said...

Forresten, STAA PAA!!! Sa eg det?

Astrid-Sofie said...

og ei lita gladmelding i eksamenslesinga... Bildegalleriet mitt er no kronologisk, takk for at du pirka! Verda gaar ikkje framover utan pirk! Og takk til Trygve/Marco for tenknisk tips.

Astrid-Sofie said...

ps: eg har eksamen den 12/3, visst du har fleire igjen daa kan me vera lei ilag!! :-D