Wednesday, December 6, 2006

Übung

Dette kjem ikkje til å gå. Eg innser det no.

Ein heil dag bør jo vere nok tid til å gjere ei øving. Men nei, ikkjenødvendigvis. Begynte frisk og rask med øving 5 i medisinsk fysikk i dag tidleg. Starta den fyrste datasimulasjonen. Men oj, den tok lang tid. 5 timar faktisk. Og med tanke på at øvinga
7 slike simulasjonar så seier det seg sjølv at det faktisk ikkje er mogeleg å bli ferdig før timen i morgon.

Ja, ja.. slik kan det gå. 

Men i kveld er det Käsefondue! (Som egentlig ikkje er så veldig godt, men som er eit morsomt konsept)

Og i dag fekk eg ein stor sjokolade-A av Sinterklaas.

Så ikkje ein så aller verst dag likevel.


2 comments:

Christina said...

Visste ikke at du også feiret Sinterklaas der nede??
Jeg fikk en stor sjokolade C nemlig, av mentoren min på middagen vår på mandag :D
Hvordan er julestemninga ellers da?
Klem fra meg:)

Arnhild said...

Trur egentleg ikkje at me feirer Sinterklaas her..
Eg fekk min sjokolade-A av ei nederlansk veninne :)